[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 119: preg_replace_callback(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 119: preg_replace_callback(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Pigeon Panic forum • Toon onderwerp - altijd dezelfde zieke duif

Alle tijden zijn GMT




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
  Afdrukweergave

altijd dezelfde zieke duif
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo maart 07, 2012 11:41 pm 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: ma apr 18, 2011 12:05 am
Berichten: 15
hoe komt het eigenlijk dat bijna wekelijks of zeker tweewekelijks dezelfde duif steeds ziek wordt...?? ze kost al bijna een fortuin aan medicatie, heb er wel ne schamele trofee voor gehad... 10 x verzorgd.... maar ge zijt ondertussen wel veel centen kwijt! spijtig dat we die niet zelf in de pan kunnen hakken !! :(

_________________



Omhoog
 Profiel  
 

Re: altijd dezelfde zieke duif
BerichtGeplaatst: do maart 08, 2012 12:32 am 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: zo mei 01, 2011 5:35 pm
Berichten: 698
Laat die dan gewoon ziek zijn? Of moet die nog vliegen?

_________________



Omhoog
 Profiel  
 

Re: altijd dezelfde zieke duif
BerichtGeplaatst: do maart 08, 2012 7:12 am 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: za apr 16, 2011 4:26 pm
Berichten: 752

_________________

A chain is only as strong as it's weakest Link.



Omhoog
 Profiel  
 

Re: altijd dezelfde zieke duif
BerichtGeplaatst: vr maart 09, 2012 12:35 am 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: vr sep 16, 2011 11:17 pm
Berichten: 4
ik heb dat ook...
mijn duifke Belle is ziek geweest en hou je nu vast hé:
27/1
1/2
5/2
8/2
10/2
14/2
17/2
26/2
1/3 en 8/3

dus x €60 medicijnkosten.... = € 600 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

_________________

Pigeon Panic! Moeten we nog meer zeggen?



Omhoog
 Profiel  
 

Re: altijd dezelfde zieke duif
BerichtGeplaatst: vr maart 09, 2012 12:44 am 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: ma apr 18, 2011 12:05 am
Berichten: 15
bij mij is dat Edith , ze is nu al op pensioen, en kweekt, maar ik denk als ge die geen medicijnen geeft, kan ze ook niet eten... en dus minder goede jongen hebben (denk ik)
Ik had er ook al aan gedacht maar ik weet echt niet wat ik het beste doe, dus als "goede duivenvader" denk ik dat ik ze dus best medicatie geef.... ;)

ik heb het ook opgezocht en bij mij is Edith al 11 keer ziek geweest! al van de eerste dag zelfs :(
8 januari, 2 februari, 5 feb, 7 feb, 10 feb, 14 feb, 18 feb, 20 feb, 27 febr, 1 maart en 8 maart
ik zie wel dat de dagen dat dit gebeurde bij mij, bij speler Bobke ongeveer dezelfde zijn
dus hier dus ook 11x 60 euro, is dus 660 euro, dure trofee.... :( Hopelijk blijven mijn andere wel gezond, er is al 1 of max twee keer een andere ziek geweest :p
Alé @Freddy, succes in je zoektocht ;) :D wie weet zijn er nog meerdere spelers die dit al meegemaakt hebben ??
groetjes :)

_________________



Omhoog
 Profiel  
 

Re: altijd dezelfde zieke duif
BerichtGeplaatst: vr maart 09, 2012 12:48 am 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: ma apr 18, 2011 12:05 am
Berichten: 15
ik zou graag mijn aan hokuitbreiding doen ;) , maar veel medicatie, en om ze gezond te houden gebruik ik bijna altijd luizenmiddel en dat duurste schoonmaakmiddel , zo geraak je natuurlijk moeilijk aan 3500 euro hé :(

_________________



Omhoog
 Profiel  
 

Re: altijd dezelfde zieke duif
BerichtGeplaatst: vr maart 09, 2012 9:20 am 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: do apr 21, 2011 10:59 am
Berichten: 262
Samsonneke,

Je bezit momenteel 38 duiven. Je hok is dus dagelijks 38% vervuild en ik neem aan dat je dit niet dagelijks schoonmaakt. Na twee dagen kom je aan 76% vervuiling. Vanaf 40% maak je reeds kans op ziekte bij je duiven.

Het blijft raar dat het steeds dezelfde duif is die ziek wordt, maar het is zeker niet abnormaal dat je vaak medicijnen moet kopen.

Bobke,

Jij hebt zelfs 40 duiven zitten. Je bezit meer duiven dan alle topspelers die nu vooraan staan in het klassement. Heb jij al je eerste hokuitbreiding gekocht?

Als je die nog niet hebt gekocht, kom je nu al dagelijks aan 40% vervuiling. Er is dus een grote kans op zieke duiven...

_________________



Omhoog
 Profiel  
 

Re: altijd dezelfde zieke duif
BerichtGeplaatst: vr maart 09, 2012 10:03 am 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: do jan 19, 2012 4:08 pm
Berichten: 113
het spijt me narbonneke maar zonder hokuitbreiding is het nog altijd 2% vervuiling per duif ;), dus hun kot komt zowiezo iedere dag vuil. het is dan ook niet meer dan normaal dat je duiven ziek worden.
Ik zit momenteel met 14 duiven en kuis al bijna iedere dag mijn kot :?
ik denk als je van plan bent om als konijntjes te kweken en met 40 duiven te zitten dat je toch al die eerste uitbreiding koopt, de vervuiling halveert 8-)

_________________

De uiterste afstand die een duif in één dag kan afleggen, bedraagt ongeveer 800 km; sommige vluchten kunnen dan ook twee dagen duren



Omhoog
 Profiel  
 

Re: altijd dezelfde zieke duif
BerichtGeplaatst: vr maart 09, 2012 10:19 am 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: do apr 21, 2011 10:59 am
Berichten: 262
Bedankt voor de correctie. Ik was vergeten dat het in het begin 2% vervuiling per duif was. Dan komt Samsonneke elke dag aan 76% vervuiling omdat hij geen eerste hokuitbreiding heeft gekocht. Dat is vragen om miserie.

_________________



Omhoog
 Profiel  
 

Re: altijd dezelfde zieke duif
BerichtGeplaatst: vr maart 09, 2012 4:00 pm 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: do sep 15, 2011 1:26 pm
Berichten: 19

_________________



Omhoog
 Profiel  
 

Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 39 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group