[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 119: preg_replace_callback(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Pigeon Panic forum • Toon onderwerp - altijd dezelfde zieke duif

Alle tijden zijn GMT




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
  Afdrukweergave

Re: altijd dezelfde zieke duif
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr maart 09, 2012 4:02 pm 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: do sep 15, 2011 1:26 pm
Berichten: 19

_________________



Omhoog
 Profiel  
 

Re: altijd dezelfde zieke duif
BerichtGeplaatst: vr maart 09, 2012 4:46 pm 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: za dec 24, 2011 5:20 pm
Berichten: 75
Als er met z'n vervuiling slechts één duif (permanent) ziek is, dan is het verdorie niet de moeite geweest om een/twee uitbreidingen te kopen..

_________________

vallen en binnen dedju!



Omhoog
 Profiel  
 

Re: altijd dezelfde zieke duif
BerichtGeplaatst: vr maart 09, 2012 6:07 pm 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: do jan 19, 2012 4:08 pm
Berichten: 113
bij uitbreiding moet je je kot minder kuisen, wat resulteert in een veel minder grote afname in happyness/energie en geld voor kuismiddel.

_________________

De uiterste afstand die een duif in één dag kan afleggen, bedraagt ongeveer 800 km; sommige vluchten kunnen dan ook twee dagen duren



Omhoog
 Profiel  
 

Re: altijd dezelfde zieke duif
BerichtGeplaatst: vr maart 09, 2012 8:48 pm 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: wo jan 04, 2012 4:25 pm
Berichten: 68
@ atomixer het is natuurlijk random he er kan 1 duif ziek worden of geen met pech een hele hoop.. dus beter schoon houden ;)

_________________



Omhoog
 Profiel  
 

Re: altijd dezelfde zieke duif
BerichtGeplaatst: vr maart 09, 2012 9:53 pm 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: ma apr 18, 2011 12:05 am
Berichten: 15
Ik ben nog altijd aan het sparen voor een hokuitbreiding... maar zo makkelijk kom je niet aan 3500 euro hé !! , ben nu halverwege .... nu vlieg ik met ong 25 duiven, maar als het goed mee zit verdien ik (hopelijk) 500 euro, dus da's nog een vlucht of vijf sparen als ik ni teveel onnozele medicijnen moet kopen ;)
Dat je zieke duiven krijgt is wel mogelijk, zeker als je veel duiven in je hok zitten hebt, da weet ik ook, maar vond het gewwon raar dat het steeds dezelfde is, vorige seizoenen hadden we dat nooit.... maar we hadden dan ook geen medicijnen hé ;) :p

als ze nu nog ne keer ziek wordt, geef ik ze gewoon ne shot onder haar kont, en als ze zaagt, trek ik hare staart uit ;) :D , ofwel moet ze maar met mijne hond spelen... die zal ze met plezier opeten hihihihi ook al zal ze al wa taai zijn :D

_________________



Omhoog
 Profiel  
 

Re: altijd dezelfde zieke duif
BerichtGeplaatst: za maart 10, 2012 9:56 am 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: za apr 16, 2011 4:26 pm
Berichten: 752
Ik kan wel alvast zeggen dat hokuitbreidingen in een volgend seizoen goedkoper worden. Geld is inderdaad stukken belangrijker geworden dan in vorige seizoenen, maar dat was ook onze bedoeling. Misschien dat sommige spelers (ik wel in ieder geval) nog gewend waren dat geld binnen stroomt als water en dus wat moeite hebben het in kas te houden. Laatste weken gebruik ik geen luizenmiddel meer of speciale schoonmaak artiekelen. Deze manier van sparen heb ik ook nodig voor mijn eerste hokuitbreiding. Heb nu hokdrukte :(

_________________

A chain is only as strong as it's weakest Link.



Omhoog
 Profiel  
 

Re: altijd dezelfde zieke duif
BerichtGeplaatst: za maart 10, 2012 11:11 am 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: do apr 21, 2011 10:59 am
Berichten: 262
@Freddy,
Ik denk dat veel spelers de fout hebben gemaakt om niet eerst te denken aan de hokuitbreiding(en) vooraleer hun aantal duiven uit te breiden.

Bij de spelers die nu vooraan staan in de ranglijst heeft iedereen die 3500 euro al betaald en sommige hebben reeds de 7000 euro betaald.

Op die manier vermijd je hokdrukte en vooral ook het erg vuil worden van je hok.

_________________



Omhoog
 Profiel  
 

Re: altijd dezelfde zieke duif
BerichtGeplaatst: za maart 10, 2012 4:24 pm 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: za jun 25, 2011 12:01 pm
Berichten: 2542
hoe kan je denken aan hokuitbreiding met een schamele 215 euro per vlucht
het enthousiasme gaat er een beetje uit

_________________

Pigeon Panic! Moeten we nog meer zeggen?



Omhoog
 Profiel  
 

Re: altijd dezelfde zieke duif
BerichtGeplaatst: za maart 10, 2012 4:48 pm 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: do apr 21, 2011 10:59 am
Berichten: 262
@Josta,

Je zit binnenkort ook met meer dan 30 duiven. Ofwel heb je verschillende eieren gekocht en had je beter dat geld gespaard voor de hokuitbreiding ofwel ben je veel te snel gaan kweken met je startduiven, waardoor je veel te weinig inkomsten had om die hokuitbreiding te kunnen betalen.

Je kunt dus leren uit je fouten, om het volgend seizoen een pak beter te doen. ;)

_________________



Omhoog
 Profiel  
 

Re: altijd dezelfde zieke duif
BerichtGeplaatst: za maart 10, 2012 11:31 pm 
Forum Moderator
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: ma apr 18, 2011 8:59 am
Berichten: 2043
Woonplaats: Hoegaarden
Ik vind het spel nu veel beter omdat je meer moet gaan nadenken over dingen. Het is allemaal niet zo simpel meer waardoor de keuzes veel belangrijker zijn geworden, en dat is natuurlijk een trial en error proces dat je elk seizoen beter en beter maakt.

_________________



Omhoog
 Profiel  
 

Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 52 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group