[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 119: preg_replace_callback(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 119: preg_replace_callback(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Pigeon Panic forum • Toon onderwerp - duiven dood voordat de vlucht gevolgen is...

Alle tijden zijn GMT




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 15 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
  Afdrukweergave

Re: duiven dood voordat de vlucht gevolgen is...
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo feb 08, 2012 6:59 pm 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: za dec 24, 2011 5:20 pm
Berichten: 75
lol, kweet niet wat snelheid precies doet maar je gaat er iig niet het snelst mee over de meet :?

_________________

vallen en binnen dedju!



Omhoog
 Profiel  
 

Re: duiven dood voordat de vlucht gevolgen is...
BerichtGeplaatst: wo feb 08, 2012 7:31 pm 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: ma apr 18, 2011 11:28 am
Berichten: 2444
Het sterven van een duif speelt hier inderdaad een (te) grote rol.

Ik had op de eerste vlucht direct twee dode duiven, waarvan er één miraculeus is teruggekomen maar wel fel verzwakt. Goed om mee te kweken, maar niet om nog dikke prijzen mee te vliegen.
Als ik het gemiddelde neem van de negen vluchten die al voorbij zijn komt ik aan +/- 500 punten per duif. Dwz dat ik nu dus reeds 4500 punten per duif door mijn neus geboord zie door de PECH op één vlucht.
Dit zou mijn rangschikking er al heel anders doen uitzien hebben dan nu het geval is.

Ik heb hiermee ook minder kans om te kweken na de vergrijzing, wat nogmaals een nadeel is in het vervolg van het seizoen. Allemaal door de pech op de eerste vlucht.
Dit alles om aan te tonen dat de gevolgen van sterfte wel zwaar kunnen doorwegen op je seizoen. Als ik hier vandaag op het forum lees dat er spelers zijn met 3 dode duiven op één vluchtdag dan kan je gerust stellen dat hun siezoen nu al voorbij is, als ze een deftige rangschikking ambiëren tenminste.
Misschien toch te overwegen om dit eens te herbekijken om het spel iets minder door PECH te laten beinvloeden.

_________________

Ons Ros is enig !!



Omhoog
 Profiel  
 

Re: duiven dood voordat de vlucht gevolgen is...
BerichtGeplaatst: wo feb 08, 2012 8:03 pm 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: do sep 15, 2011 1:26 pm
Berichten: 19

_________________



Omhoog
 Profiel  
 

Re: duiven dood voordat de vlucht gevolgen is...
BerichtGeplaatst: do feb 09, 2012 12:34 am 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: zo mei 01, 2011 5:35 pm
Berichten: 698
Er staat ook heel duidelijk dat er een kans is dat je duif dood kan gaan op een gewone vlucht, maar moet je die dan ook niet meer doen? :?

_________________



Omhoog
 Profiel  
 

Re: duiven dood voordat de vlucht gevolgen is...
BerichtGeplaatst: do feb 09, 2012 8:19 am 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: ma okt 31, 2011 2:36 pm
Berichten: 193

_________________

Life is what you make of it!



Omhoog
 Profiel  
 

Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 15 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 35 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group