[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 119: preg_replace_callback(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 119: preg_replace_callback(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Pigeon Panic forum • Toon onderwerp - duiven dood voordat de vlucht gevolgen is...

Alle tijden zijn GMT




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 15 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
  Afdrukweergave

duiven dood voordat de vlucht gevolgen is...
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo feb 08, 2012 12:11 am 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: ma apr 18, 2011 12:05 am
Berichten: 15
ik schijn deze vlucht 3 dode duiven te hebben van de 5 die meegevlogen hebben....

Die drie duiven zijn al vermeld bij dode duiven , ook al is de vlucht niog niet gevlogen...!!! En ik heb er nog geen bericht van gehad ook.... maar ze zijn weg uit mijn overzicht en blijken dus al bij overleden duiven te staan!

Dus 60% van mijn vliegende duiven is "plots" overleden :shock: :shock: .... in dezelfde vlucht!!!

:cry: :cry: :cry: :evil: :evil: :evil:
Plezant is anders ....

_________________



Omhoog
 Profiel  
 

Re: duiven dood voordat de vlucht gevolgen is...
BerichtGeplaatst: wo feb 08, 2012 12:27 am 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: zo mei 01, 2011 5:35 pm
Berichten: 698
Het klopt dat alles buiten de resultaten (en dus de punten, medailles, ...) al gebeurd voor de vlucht eigenlijk gedaan is.

Dat van u is wel heel rot. :?
Zelf heb ik ook weer een dode...


Misschien weer diezelfde bug als in de 1e vlucht ofzo? Want 3 van je 5 duiven is idd wel veel. :shock:

_________________



Omhoog
 Profiel  
 

Re: duiven dood voordat de vlucht gevolgen is...
BerichtGeplaatst: wo feb 08, 2012 7:52 am 
Site Admin
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: wo nov 17, 2010 6:42 pm
Berichten: 456
Even rustig...

Samsonneke, je hebt wel degelijk 2 berichten gehad. 1 vluchtbericht heb je weggegooid en de andere heb je nog. Er is op dit moment een rare kronkel actief waardoor er heel veel enters in je vluchtbericht zitten. Als je helemaal naar beneden scrollt dan zie je dat je 2 doden hebt.

Verder heb je dus op 1 vlucht 1 dode en op een andere vlucht 2 doden. Het is dus niet zo dat je 3 doden op 1 vlucht hebt (wat meteen al weer dramatischer klinkt).

En percentages heeft ook niet zo veel zin ;) . Als ik 2 duiven laat vliegen en 1 gaat dood dan is 50% van mijn ingeschreven duiven dood.

Dus... er is verder geen bug of fout. Dit is gewoon dikke pech. Overkomt het jou niet dan overkomt het een ander wel. Tis wel klote (ik weet hoe je je voelt) maar het is opstaan en weer doorgaan. Good luck!

_________________

Pigeon Panic is for everybody



Omhoog
 Profiel  
 

Re: duiven dood voordat de vlucht gevolgen is...
BerichtGeplaatst: wo feb 08, 2012 12:09 pm 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: do apr 21, 2011 10:59 am
Berichten: 262
Ik heb geen dode duiven, dus schrijf ik niet voor mijn eigen winkel.

Ik wil wel schrijven dat ik het nog steeds jammer vind dat de kans op sterfte niet uit het spel verdwijnt. De persoon die vandaag 3 dode duiven heeft is iemand die volgens Paul gewoon pech heeft, maar het is veel meer dan dat. Zijn seizoen is naar de vaantjes.

Om mee te draaien met de absolute top mag er niets fout gaan. Een dode meer of minder kan al bepalen of je nu net wel of net niet op het podium zal staan op het einde van dit seizoen. Jammer dat dit geluk of pech zo'n belangrijke spel speelt in dit spel.

Ik weet wel dat het realistisch is dat er af en toe eentje sterft, maar een gestorven duif maakt het spel minder leuk. Draai het om en het spel wordt leuker als er geen duiven sterven.

_________________



Omhoog
 Profiel  
 

Re: duiven dood voordat de vlucht gevolgen is...
BerichtGeplaatst: wo feb 08, 2012 12:58 pm 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: ma apr 18, 2011 8:26 am
Berichten: 83
ja, bij mij ook zo, ik doe een uitdaging met iemand, en direct mijn duif dood,
en dan bij een van vorige vluchten nog eentje dood.. gevolg: weinig vliegduiven, weinig geld en dus weinig extra eieren kopen, en probeer nu te broeden met iemand anders, en op die manier toch wat extra duiven te krijgen (maar zo verlies ik opnieuw een duif om te vliegen), maar op dit moment zit ik nog maar met 8 vliegduiven, +1 in broed + 2 eieren. enkele weken geleden stond ik nog mooi in de top 40, nu van de eerste pagina verdwenen.

mijn seizoen is dus ook naar de vaantjes nu, maar goed, we nemen het erbij zeker... andere en betere seizoenen...

_________________

No Panic!



Omhoog
 Profiel  
 

Re: duiven dood voordat de vlucht gevolgen is...
BerichtGeplaatst: wo feb 08, 2012 1:33 pm 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: di jan 24, 2012 10:55 am
Berichten: 42

_________________

Leer er mee leven dat je nu eens de duif bent, en andere keren het standbeeld...



Laatst bijgewerkt door WouterP op wo feb 08, 2012 1:42 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 

Re: duiven dood voordat de vlucht gevolgen is...
BerichtGeplaatst: wo feb 08, 2012 1:37 pm 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: do apr 21, 2011 10:59 am
Berichten: 262
In het echt heb je veel spelers met minstens 100 jonge duiven. Daar mag er al eentje van sterven of verloren vliegen. Vaak zijn het ook de minder goede, denk ik.

Nu hebben de meeste spelers in pigeonpanic misschien hoogstens 15 duiven. De kans op sterfte hangt waarschijnlijk niet af van de kwaliteit van de duif.

_________________



Omhoog
 Profiel  
 

Re: duiven dood voordat de vlucht gevolgen is...
BerichtGeplaatst: wo feb 08, 2012 2:49 pm 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: ma apr 18, 2011 8:26 am
Berichten: 83

_________________

No Panic!



Omhoog
 Profiel  
 

Re: duiven dood voordat de vlucht gevolgen is...
BerichtGeplaatst: wo feb 08, 2012 4:59 pm 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: di nov 08, 2011 6:50 pm
Berichten: 16
Het is maar een voorstel, maar misschien moet het sterven van duiven tijdens de vlucht afhankelijk worden gemaakt van bepaalde factoren, zoals blijdschap en energie, en niet louter op geluk. Of kan je een eigenschap ontwijking invoeren, die je kan trainen via ontwijkingstraining waardoor de duif een aanval van een roofdier kan doen mislukken door de goede ontwijking. Of we lassen dit allemaal af, en laten we duiven sterven als ze geen eten krijgen, of niet gewassen worden. Zo sterven ze door uithongering en door ziekte of door ongeluk.

_________________

Wees Will Win!



Omhoog
 Profiel  
 

Re: duiven dood voordat de vlucht gevolgen is...
BerichtGeplaatst: wo feb 08, 2012 5:25 pm 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: za apr 16, 2011 4:26 pm
Berichten: 752
Weet niet of Willy dit verteld, maar anders is het een todo voor ons:

Duiven worden ' door geluk' aangevallen door roofvogels. De kracht, energie en geluk van de duif bepalen of de aanval overleefd word. Wil je dus weinig duiven verliezen, train dan op veel energie en kracht. Maar, dan neem je wel het risico dat snellere duiven wel eerder de finish over gaan.

_________________

A chain is only as strong as it's weakest Link.



Omhoog
 Profiel  
 

Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 15 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 53 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group