Alle tijden zijn GMT




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
  Afdrukweergave

Wedstrijdvoorstel
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di sep 22, 2020 9:13 am 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: di sep 03, 2019 9:00 am
Berichten: 71
Dit seizoen valt me op, meer dan anders, dat we duiven langer en langer dienen thuis te houden als we willen dat ze nog punten opleveren. Mijn duiven zijn nu niet zo belabberd, maar ik merk dat er tussen zitten die soms op volwassen leeftijd pas na 40 dagen inzetbaar zijn.

Is het geen suggestie om bij de volwassen duiven een tussenwedstrijd in het leven te roepen waar duiven enkel inzetbaar zijn tussen 23 dagen en bv. 43 dagen?
En dan een wedstrijd enkel voor senior duiven?

Op die manier daag je spelers misschien ook uit om gewaagder te spelen en kweken?

_________________

Pigeon Panic! Moeten we nog meer zeggen?



Omhoog
 Profiel  
 

Re: Wedstrijdvoorstel
BerichtGeplaatst: di sep 22, 2020 4:06 pm 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: wo jun 18, 2014 3:48 pm
Berichten: 901
Dit komt omdat iedereen de tactiek van thuis houden beter en beter onder de knie krijgt.
Daar door moet je wanneer je wilt dat je duiven bij de topvliegers horen ze nog iets langer thuis houden. Ik snap je voorstel , maar op lange termijn gaat het zelfde probleem zich voorstellen.

_________________

Gebraden duiven vliegen niemand in de mond



Omhoog
 Profiel  
 

Re: Wedstrijdvoorstel
BerichtGeplaatst: wo sep 23, 2020 7:14 am 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: di sep 03, 2019 9:00 am
Berichten: 71
Dat weet ik niet...
Als je meerdere wedstrijden hebt per jeugdcategorie is het soms interessanter om alsnog te vliegen omdat de juiste vluchtvoorkeur net op die moment valt. Anderen zullen misschien alsnog langer thuis houden omdat ze aan de eindkweek denken of hopen in de oudste categorie de prijzen te pakken.

Dat er met tijd een nieuwe stabiliteit zal komen, ben ik me van bewust. Het spelletje heeft maar een beperkt aantal richtingen om mee uit te kunnen. Zou dus ook best aangevuld kunnen worden met "game changers" zoals een facelift van de missies, waardoor daar meer mee gebeurt.

Ik zit ook al even te denken aan clanvoordelen/clanmissies die je in groep zou kunnen behalen in ruil voor munten in de clankas. Daarmee zou je bepaalde items/voordelen kunnen aankopen die je leden vooruit helpen. Kan ook wat onverwachte wendingen opleveren.

_________________

Pigeon Panic! Moeten we nog meer zeggen?



Omhoog
 Profiel  
 

Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group