Alle tijden zijn GMT




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 
  Afdrukweergave

Bedankt Freddy en Paul
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za jan 19, 2013 8:10 am 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: do apr 21, 2011 10:59 am
Berichten: 262
Ondertussen is het al lang geleden dat ik jullie spel leerde kennen. Ik vond het meteen een leuk en goed spel. In de beginperiode wilden verschillende spelers en ikzelf PigeonPanic vergelijken met de vroegere roekoe. Dit kon je echter niet doen, omdat PigeonPanic een geheel eigen spel is. Jullie hebben de eigenheid van het spel bewaard en regelmatig een verbetering aangebracht, waardoor we nu kunnen spreken van een erg goed spel!

Momenteel sta ik eerste in de all time ranglijst, dit na een 1ste, 2de, 4de, 7de en 7de plaats in de laatste vijf seizoenen. Ik heb het meest genoten van het seizoen Kronos, toen er een geweldige strijd was tussen mij en ThunderPigeon voor de eerste plaats.

Op dit moment speel ik 4 verschillende spelen en dit wordt een beetje veel. Jullie kunnen me nog vinden onder de naam Narbonneke in www.pigeonsmanager.com/

Ik speel ook nog hattrick en pigeon fancier, maar deze twee speel ik zonder ambitie en niet onder de naam Narbonneke.

Ik zal helaas tijdelijk stoppen met PigeonPanic en draag dus graag de fakkel over aan een nieuwe generatie PigeonPanic-spelers.

Ik wens iedereen nog veel plezier met dit spel en wie weet komen we elkaar hier of op een van mijn andere online games nog tegen. Freddy en Paul, nogmaals bedankt voor het super spel.

Mochten nieuwe spelers nog twijfelen over een club, kies dan voor de Kopvleesfretters, het is werkelijk een top club!

_________________



Omhoog
 Profiel  
 

Re: Bedankt Freddy en Paul
BerichtGeplaatst: za jan 19, 2013 8:40 am 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: za jun 25, 2011 12:01 pm
Berichten: 2542
ook ik dank de anthoesiaste bedenkers van het spel
het was heel leuk en volgende maal zorg ik voor een beter resultaat ( voor mij)

_________________

Pigeon Panic! Moeten we nog meer zeggen?



Omhoog
 Profiel  
 

Re: Bedankt Freddy en Paul
BerichtGeplaatst: za jan 19, 2013 11:05 am 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: ma apr 18, 2011 8:11 am
Berichten: 87
Ik overweeg ook om te stoppen,heb gewoon een hekel aan dat gereset iedere keer. Ik speel inmiddels ook Roekoe 2 en ga eens een kijkje nemen bij pigeonsmanager. Bedankt voor de tip Narbonneke ;) Freddy en Paul nog veel succes gewenst met jullie spel.

_________________

Ik heb in het echt ook soepduiven.



Omhoog
 Profiel  
 

Re: Bedankt Freddy en Paul
BerichtGeplaatst: za jan 19, 2013 1:34 pm 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: di apr 10, 2012 12:44 pm
Berichten: 14
pigeonsmanager vind ik zelf niet zo leuk.

Je moet gewoon goede aankopen kunnen doen, voor de rest maakt training etc niets uit.

En het puntensysteem is volgens mij ook onvoldoende, want enkel de beste duiven krijgen punten ( dus de gekochte ).

Roekoe ken ik niet, en zal ik eens bekijken

Vind wel spijtig dat 2 grote spelers gaan stoppen, zeker omdat het maar 5min per dag inneemt

_________________

Pigeon Panic! Moeten we nog meer zeggen?



Omhoog
 Profiel  
 

Re: Bedankt Freddy en Paul
BerichtGeplaatst: za jan 19, 2013 1:54 pm 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: ma okt 31, 2011 2:36 pm
Berichten: 193
Kronos was een zalig seizoen! De laatste 2 waren iets minder spannend voor de eerste plek geworden inderdaad.
Tis jammer dat je vertrekt. Ik ga nog een seizoen verder gaan denk ik. Maar hopelijk komt er wat nieuw bloed opzetten, want ik herken de top20 van elk seizoen opnieuw!
De Mattentaarten zoeken net als de Kopvleesfretters nieuwe leden! Altijd welkom ;)
Goeie spelers die vertrekken zijn natuurlijk altijd wel spijtig! We will miss you Narbonneke

_________________

Life is what you make of it!



Omhoog
 Profiel  
 

Re: Bedankt Freddy en Paul
BerichtGeplaatst: ma jan 21, 2013 2:49 pm 
Site Admin
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: wo nov 17, 2010 6:42 pm
Berichten: 456
Iedereen, en voornamelijk Narbonneke, bedankt voor de lovende woorden. Samen zijn we groot geworden kun je wel zeggen want we kunnen gelukkig altijd op veel input rekenen van onze spelers!

Jammer dat je er mee stopt Narbonneke (en Alaf?) . We vinden het al lang mooi dat je er zo lang bij was en het is logisch dat je op een gegeven moment ergens op uitgekeken bent. Dat is verder ook niet erg. We gaan je wel weer terugzien ooit ;)

En het was inderdaad onze bedoeling om een eigen spel neer te zetten en niet een ander spel na te bouwen. Dat is een beetje strijken met andermans eer vind ik. Daar zijn we gelukkig in geslaagd en er staan nog mooie aanpassingen voor de toekomst gepland.

Succes verder, nogmaals gefeliciteerd en we spreken elkaar wel weer!

_________________

Pigeon Panic is for everybody



Omhoog
 Profiel  
 

Re: Bedankt Freddy en Paul
BerichtGeplaatst: za jan 26, 2013 10:50 am 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: vr feb 17, 2012 6:18 pm
Berichten: 1
Zelfde verhaal hier, super bedankt F&P voor wat moois jullie hier hebben neergezet, het zijn interessante seizoenen geweest. Maar het is tijd om te switchen, en als je het nieuwe seizoen start met 7m/1v, nee, dan begin ik er niet meer aan...

Suxxes nog

_________________

Whol l' ib'ahalii d'lil sil'in suru



Omhoog
 Profiel  
 

Re: Bedankt Freddy en Paul
BerichtGeplaatst: zo jan 27, 2013 8:42 am 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: do apr 21, 2011 10:59 am
Berichten: 262
Dit is iets waar ik altijd heb achter gestaan. Het kunnen starten met 4 doffers en 4 duivinnen. Dan start iedereen werkelijk met gelijke wapens.

_________________



Omhoog
 Profiel  
 

Re: Bedankt Freddy en Paul
BerichtGeplaatst: zo jan 27, 2013 8:48 pm 
Site Admin
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: wo nov 17, 2010 6:42 pm
Berichten: 456
We kunnen er wel eens over nadenken... of misschien verbeteren. Kijken als we minimaal 2 mannetjes en minimaal 2 vrouwtjes kunnen doen ofzo.

Het hoofddoel is dat iedereen willekeurig begint zodat het niet saai wordt. Je moet nu meteen een andere tactiek gaan doen als je bijvoorbeeld weinig mannetjes of vrouwtjes hebt. De club wordt dan belangrijker.

_________________

Pigeon Panic is for everybody



Omhoog
 Profiel  
 

Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group