[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 119: preg_replace_callback(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Pigeon Panic forum • Toon onderwerp - Help! Mijn duiven zijn dood

Alle tijden zijn GMT




Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
  Afdrukweergave

Help! Mijn duiven zijn dood
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za mei 19, 2012 8:10 am 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: za apr 16, 2011 4:26 pm
Berichten: 752
We hebben er allemaal last van en niemand vind het leuk. Duiven die een vlucht niet halen omdat ze ten prooi vallen van een roofvogel of andere tragische gebeurtenissen. In deze topic vertel ik je wat je hieraan kan doen.

- Concentreer je op kracht en energie. Duiven met veel kracht zullen zich goed kunnen weren tegen een roofdier. Ook energie speelt een rol, wanneer de energie laag is zal het roofdier een makkelijke taak aan je duif hebben

- Selecteer voor makkelijke vluchten. Als het moeilijkheidsniveau laag is op een vlucht, is er minder kans dat je duif te pakken word genomen. Duiven gaan niet dood bij een moeilijkheidsniveau van 3 of lager. Bedenk je wel, dat hoe meer mensen zich inschrijven voor een makkelijke vlucht, hoe moeilijker het voor jou word hier nog punten te halen. Uiteraard is de kans groter dat je duif terug keert.

- Artikelen, ja het is echt waar, sommige artikelen boosten je duiven genoeg om een aanval te overleven. Dit betekent natuurlijk niet dat wanneer je duif een afweerfluitje heeft, deze onoverwinnelijk is geworden.

- Vlucht overslaan, dit klinkt heel tegennatuurlijk. Maar door een vlucht over te slaan, kun je je duif extra trainen waardoor ze andere vluchten sterker zullen starten.

- Begin in de eerste week met een broedkoppel. Zo start je alvast met extra duiven


Toch een duif dood? wat kan ik nu nog?

- Niet getreurd de markt bied hier een uitkomst.

- Ga alvast broeden, loop geen extra risico en begin met de nieuwe generatie. Er zijn vele spelers op Pigeon Panic die hoog geëindigd zijn nadat ze in de eerste vluchten hun duiven verliezen.

_________________

A chain is only as strong as it's weakest Link.



Omhoog
 Profiel  
 

Re: Help! Mijn duiven zijn dood
BerichtGeplaatst: za mei 19, 2012 8:33 am 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: wo dec 14, 2011 7:05 pm
Berichten: 8
Sorry maar ik dacht het was: Dit beteken

_________________



Omhoog
 Profiel  
 

Re: Help! Mijn duiven zijn dood
BerichtGeplaatst: za mei 19, 2012 8:54 am 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: za mei 12, 2012 1:20 pm
Berichten: 1

_________________

Je plan was verraden, ze stonden je op te wachten.

Je bent gearresteerdJe bent vermoord door Grey_warden op 2011-05-23 11:03:53

Er zitten geen criminelen in de gevangenis.



Omhoog
 Profiel  
 

Re: Help! Mijn duiven zijn dood
BerichtGeplaatst: za mei 19, 2012 9:11 am 
Site Admin
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: wo nov 17, 2010 6:42 pm
Berichten: 456
Aangepast.

_________________

Pigeon Panic is for everybody



Omhoog
 Profiel  
 

Re: Help! Mijn duiven zijn dood
BerichtGeplaatst: za mei 19, 2012 9:49 am 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: za dec 24, 2011 5:20 pm
Berichten: 75
dt-fouten zijn hier nog wel te vinden hoor ;)

_________________

vallen en binnen dedju!



Omhoog
 Profiel  
 

Re: Help! Mijn duiven zijn dood
BerichtGeplaatst: za mei 19, 2012 10:25 am 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: do apr 21, 2011 10:59 am
Berichten: 262
Mooie aanpassing, maar jammer dat het nu pas gebeurt en niet vlak voor het seizoen. De ongelijke strijd voor sommige spelers is er nu reeds. Ik las al op het forum dat er een speler drie duiven heeft verloren...

Misschien kunnen spelers die een duif kwijt zijn nog 400 euro ontvangen per dode duif. Zo kunnen we een ei in de plaats kopen. Uiteindelijk verloren wij wel 1 of meer duiven op vluchten met een moeilijkheidsgraad lager dan 3.

Of kunnen de dode duiven net zoals vorig seizoen terug tot leven geroepen worden.

Er staat "vanaf 24 mei", wil dit zeggen dat dit nog niet zo zal zijn voor de vluchten van woensdag?

_________________



Omhoog
 Profiel  
 

Re: Help! Mijn duiven zijn dood
BerichtGeplaatst: za mei 19, 2012 11:50 am 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: za apr 16, 2011 4:26 pm
Berichten: 752
Eigenlijk wilden we deze aanpassing pas volgende seizoen doorvoeren. Maar nu het seizoen nog met pas 2 vluchten was, leek het ons nu ook wel een mooie tijd. Dingen met terugwerkende kracht wil ik niet doorvoeren, dat gaat me veel werk opleveren en is nog steeds discutabel hoe eerlijk dat is. Ook met deze nieuwe methode (dat duiven niet overlijden onder moeilijkheidsgraad 3) vind ik nog steeds dat duifsterfte op vluchten het risico van het spelletje is. Het kan gebeuren en er zijn genoeg manieren om het te voorkomen of op te lossen. I rest my case. Als we hier niet content mee kunnen zijn, dan gaat het vrijwel zeker op de lange baan en pas in het volgende seizoen.

Het is voor komende woensdag al in effect. Duiven die anders zouden overlijden, blijven nu nog met een beetje energie in leven. Je zal ze dus wel 'herkennen'.

En de spelfouten, tja ik weet hoe graag sommige spelers hier naar zoeken dus af en toe gooi ik er wel een paar/ aantal in ;)

_________________

A chain is only as strong as it's weakest Link.



Omhoog
 Profiel  
 

Re: Help! Mijn duiven zijn dood
BerichtGeplaatst: za mei 19, 2012 2:15 pm 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: di apr 10, 2012 12:44 pm
Berichten: 14
Tjah concentreer je op kracht en energie. Ik sta momenteel top-20 met 2 dode duiven. Dus mijn duiven zijn toch wel redelijk goed. En zo vroeg kun je nog niet echt beginnen met artikelen te kopen. Dus tis gewoon pure pech die voor mij seizoen 4 al verpest heeft voor dat hij al goed begonnen is

_________________

Pigeon Panic! Moeten we nog meer zeggen?



Omhoog
 Profiel  
 

Re: Help! Mijn duiven zijn dood
BerichtGeplaatst: za mei 19, 2012 3:29 pm 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: za dec 24, 2011 5:20 pm
Berichten: 75
't is waarschijnlijk een toeval dat je dode duiven Adolf en Eva heten... :shock:

_________________

vallen en binnen dedju!



Omhoog
 Profiel  
 

Re: Help! Mijn duiven zijn dood
BerichtGeplaatst: za mei 19, 2012 4:15 pm 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: di jan 24, 2012 10:55 am
Berichten: 42
Mja, vorig seizoen had ik ook al vroeg wat dooie duiven, dit seizoen ben ik er voorlopig nog van gespaard gebleven.
Zoals ik me vorig seizoen ook al hierover heb uitgesproken, vind ik dit echt een normaal onderdeel van het spel; zeker voor wat betreft de lange vluchten. Ik vind zelfs dat er op de twee lange vluchten die we al gehad hebben erg weinig dooien gevallen zijn, zeker als je weet dat alle deelnemende duiven nog piepjong waren/zijn en dus normaal zo'n vlucht nog helemaal niet aankunnen. :roll:
Geen dode duiven meer bij 'makkelijke' vluchten vind ik een mooie oplossing, maar zelfs al wat verregaand.
Om nog even in te gaan op de gevolgen voor klassementen als je vroeg dode duiven hebt: als je logische keuzes maakt, je beestjes goed verzorgt en dus niet het uiterste verlangt van je duiven, heeft iedereen tegen het einde vant seizoen ongeveer evenveel dode duiven in verhouding tot zijn/haar totale aantal duiven, vermoed ik.
Zoveel verschil in punten maakt dat dus volgens mij ook niet echt uit. It's part of the game!

_________________

Leer er mee leven dat je nu eens de duif bent, en andere keren het standbeeld...



Omhoog
 Profiel  
 

Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 30 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group