Alle tijden zijn GMT




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
  Afdrukweergave

At season's end
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za aug 20, 2011 8:08 am 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: za apr 16, 2011 4:26 pm
Berichten: 752
Traditiegetrouw ga ik dan even de winnaars feliciteren :D (ik mis nu wel onze oude smiles ;) Paul *hint hint*)

Tortelduif! Gefeliciteerd met de kampioenstitel Je hebt de concurrentie ver achter je gelaten en hebt een leuke strategie erop los gelaten. Maar dat hok schoonmaken moet toch uit de hand hebben gelopen bij je :P Ook natuurlijk een hoera voor evatje en bosschere voor de tweede en derde plaats. Daarnaast nog even een shout out naar elien, die met name het eerste deel van het seizoen Pigeon Panic domineerde!

De roekoe vereniging! Beste club op Pigeon Panic die bijna het dubbele aan punten heeft behaald dan de tweede plaats; de beginnersclub. Roekoe met niet alleen veel man sterk had ook toppers als clubleden erbij zitten. Goed gedaan! De derde plaats voor Pigeon Black Magic, een duister clubje maar ze weten heel goed waar ze het over hebben! Gefeliciteerd!

Aan hanne97 met haar top duif holenduivin: gefeliciteerd! Mooie prestaties vooral in de eindsprint van het seizoen! Ook zien we duiven als ignas patat van slayerboy, vkr020 van lander95, Tom van Deemer en Albert de eerste van whoopy hier goed terug komen.

Uiteraard ook kudos voor het voorspellende vermogen van Narbonneke, die bij het hernoemen van zijn duiven al de kampioenen wist. Verder dank ik Jens en Kevin natuurlijk, voor de leuke forumspelletjes! En uiteraard ook voor uitstekende antwoorden bij vragen van spelers op het forum! Bedankt mannen!
Door heel veel (echt heel veel) leden zijn bugs en suggesties binnen gekomen, bedankt!! Dit waarderen we enorm!

Deze week gaan er updates toegevoegd worden en dan gaan we weer los op 29 augustus! Tot dan!

_________________

A chain is only as strong as it's weakest Link.



Omhoog
 Profiel  
 

Re: At season's end
BerichtGeplaatst: zo aug 21, 2011 9:55 am 
Forum Moderator
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: ma apr 18, 2011 9:03 pm
Berichten: 1624
Ik wens alle namen en zeker Tortelduif een welgemeende ""

En ook zeker niet te vergeten, het aller belangrijkste, voor het fantastische spel!

En ik ben blij dat ik forum moderator ben, hopelijk dat ik het volgende seizoen(nen) weer mag doen :)

_________________



Omhoog
 Profiel  
 

Re: At season's end
BerichtGeplaatst: za aug 27, 2011 8:47 am 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: ma apr 18, 2011 6:35 pm
Berichten: 11
Bedank voor de felicitaties Freddy en Jens, die doen deugd!


Omhoog
 Profiel  
 

Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 35 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group