Alle tijden zijn GMT




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
  Afdrukweergave

zaterdag seizoen stop....voor 1 week
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo aug 17, 2011 6:20 am 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: za apr 16, 2011 4:26 pm
Berichten: 752
Seizoen stop
Het beta seizoen zit er alweer bijna op! Aankomende zaterdag zijn de laatste vluchten! De rankings van het betaseizoen worden dan vastgelegd en kunnen de duivenmelkers eventjes rust nemen :) Maar we kunnen natuurlijk niet al te lang wachten en daarom start het nieuwe seizoen op: 29 augustus 2011!

Nieuw seizoen
We gaan het nieuwe seizoen fris en fruitig in. Iedereen start weer zoals ze bij Pigeon Panic binnengelopen zijn, met 100 Pigeon Panic euro en 6 nieuwe duiven. Deze duiven kun je vanaf maandag 29 augustus, zelf weer uitkiezen. De eerste vlucht is direct de woensdag erop.

Weekje pauze?
Er is inderdaad een weekje weinig te beleven op Pigeon Panic, althans voor de spelers. Paul en ik gaan zorgen voor nieuwe updates in het komende seizoen, Deze udpates zullen we gaandeweg ook bekend maken.

Bedankt
Rest me nog alle spelers te bedanken voor het afgelopen seizoen. Maar ook voor de enorme stroom aan bugs en suggesties dien we hebben ontvangen. Samen maken we een leuk(er) spel. Het kan zijn dat nog niet alle bugs eruit zijn, dus als je in het nieuwe seizoen nog weer een oude bug tegenkom, meld deze gerust!

Ik hoop dat iedereen het weer een leuk seizoen heeft gevonden. Paul en ik zijn erg tevreden en willen daarom graag uitbreiden 8-)

_________________

A chain is only as strong as it's weakest Link.



Omhoog
 Profiel  
 

Re: zaterdag seizoen stop....voor 1 week
BerichtGeplaatst: wo aug 17, 2011 9:39 am 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: do apr 21, 2011 5:17 pm
Berichten: 22
Alvast proficiat voor hetgeen jullie gepresteerd hebben, een zéér fijne ervaring.
Altijd tof om toegewijde staff te hebben!

Het beste nog aan alle spelers, en tot in het 1e echte seizoen allemaal!

Groetjes,
Aegwyn


Omhoog
 Profiel  
 

Re: zaterdag seizoen stop....voor 1 week
BerichtGeplaatst: wo aug 17, 2011 2:50 pm 
Forum Moderator
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: ma apr 18, 2011 8:59 am
Berichten: 2043
Woonplaats: Hoegaarden
Jullie hebben fantastisch werk geleverd dit testseizoen! Ik kijk uit naar de volgende seizoenen :D

_________________



Omhoog
 Profiel  
 

Re: zaterdag seizoen stop....voor 1 week
BerichtGeplaatst: wo aug 17, 2011 4:04 pm 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: ma apr 18, 2011 6:35 pm
Berichten: 11
Ik sluit me daar volledig bij aan. Jullie hebben een leuk spel op poten gezet!


Omhoog
 Profiel  
 

Re: zaterdag seizoen stop....voor 1 week
BerichtGeplaatst: wo aug 17, 2011 4:32 pm 
Forum Moderator
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: ma apr 18, 2011 9:03 pm
Berichten: 1624
echt top werk!! MERCI!

_________________



Omhoog
 Profiel  
 

Re: zaterdag seizoen stop....voor 1 week
BerichtGeplaatst: do aug 18, 2011 7:15 pm 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: za apr 16, 2011 4:26 pm
Berichten: 752
Graag gedaan 8-) Zal ik dan alvast een paar updates verklappen :roll:

We zijn nu op het punt gekomen, dat we speler artikelen gaan testen. Grote kans dat deze in het volgende seizoen gebruikt kunnen worden. Dit zijn ze: Ventilator, Radio, Inkorfmand, Spoetnik, Hokverduistering, Waterbakken, Weerstation, Registratie systeem, Airco, Centrale verwarming

Er zijn ook een paar nieuwe duif artikelen bijgekomen, namelijk: Piksteen, Oogdruppels, Eu le pigeon en Surrogaat duifje.

Ook een nieuwe duivensoort maakt zijn entree.....ik zeg nog niet welke :roll: De duif heeft overigens geen speciale eigenschappen.

Verder komt er een update dat duiven met negatieve statistieken niet meer gelost zullen worden (dus ook geen punten halen). Yep, we brengen de duiveninspectie terug!

Het punten systeem word in 3en verdeeld. Alltime punten(alle punten ooit), seizoenspunten(punten behaald in het seizoen) en vlucht punten (punt behaald op de vluchten in het huidige seizoen).

Luizenmiddel gaat wat duurder worden, sorry inflatie! Nu voor 2 PPeuro per duif.

Duiven gaan meer vervuilen, nu 2% per duif per dag. Maar....er komen ook hokuitbreidingen. Je kunt je hok vergroten waardoor het vuil percentage langzaam weer terug dringt, naar bijvoorbeeld 0.5% per duif. Het is mogelijk dat dit nog niet direct aan de start van het nieuwe seizoen beschikbaar is, maar de basis word er al voor gelegd.

Een speler die op wonderbaarlijke wijze zonder duiven komt te zitten, kan zijn profiel straks herstarten. Dat scheelt opnieuw inschrijven. Bij de reset van het nieuwe seizoen, zal iedereen dit ook moeten doen.

Verder zijn we met veel meer updates bezig, maar dit zijn eerste de belangrijkste :D

_________________

A chain is only as strong as it's weakest Link.



Omhoog
 Profiel  
 

Re: zaterdag seizoen stop....voor 1 week
BerichtGeplaatst: vr aug 19, 2011 12:21 pm 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: wo mei 25, 2011 6:01 pm
Berichten: 102
Bedankt

Ik heb de afgelopen maanden een fijne tijd gehad op PP. En volgend seizoen ziet er ook alvast veelbelovend uit. Mij zie je bij de heropstart al zeker terug.

Nog eens proficiat voor het harde werk en de creativiteit.

Nonkel André


Omhoog
 Profiel  
 

Re: zaterdag seizoen stop....voor 1 week
BerichtGeplaatst: vr aug 19, 2011 12:50 pm 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: za jun 18, 2011 1:17 pm
Berichten: 6
freddy,

het is een leuk prachtig spel, het team heeft werkelijk een hele knap job geleverd.

heb nog wel een paar vragen/opmerkingen :

kunnen we de duiven die we nu hebben niet overwinteren naar het volgende seizoen, of is dat voor volgende jaren?
Kunnen de duiven niet langer meegaan als vliegduif, nu zijn der in de echte wereld toch ook die op later leeftijd nog vluchten afwerken.
Zo dat het een levensechte simulatie kan worden?

Voor de rest is dit gewoon een geweldig leuke spelletje.

PROFICIAT EN DOE ZO VOORT

KURT


Omhoog
 Profiel  
 

Re: zaterdag seizoen stop....voor 1 week
BerichtGeplaatst: vr aug 19, 2011 2:04 pm 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: ma apr 18, 2011 2:37 pm
Berichten: 35


Omhoog
 Profiel  
 

Re: zaterdag seizoen stop....voor 1 week
BerichtGeplaatst: vr aug 19, 2011 5:22 pm 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: di mei 10, 2011 7:34 pm
Berichten: 44
Ik kijk ook uit naar de nieuwe mogelijkheden.
Prachtige bezigheid dit spel :-)

Pirre67


Omhoog
 Profiel  
 

Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 29 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group