[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 119: preg_replace_callback(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 119: preg_replace_callback(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 119: preg_replace_callback(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 119: preg_replace_callback(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Pigeon Panic forum • Toon onderwerp - Seizoen

Alle tijden zijn GMT




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 60 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
  Afdrukweergave

Re: Seizoen
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo feb 09, 2014 8:09 am 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: za jun 25, 2011 12:01 pm
Berichten: 2542
de show is enkel voor duiven met pensioen
geduld, uw beurt komt nog

_________________

Pigeon Panic! Moeten we nog meer zeggen?



Omhoog
 Profiel  
 

Re: Seizoen
BerichtGeplaatst: ma feb 10, 2014 12:00 pm 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: vr feb 22, 2013 3:25 pm
Berichten: 55
Ja dat weet ik.

Daar gaat het nu ook om niemand heeft duiven die van zich zelf zijn die nu met pensioen zijn.
Dus niemand kan aan die shows deelnemen. dus ze staan er voor jan met de korte achternaam.

_________________

Prettig duiven seizoen



Omhoog
 Profiel  
 

Re: Seizoen
BerichtGeplaatst: di feb 11, 2014 3:02 pm 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: wo feb 08, 2012 9:52 am
Berichten: 410
De duivenshows zijn in het leven geroepen om ervoor te zorgen dat duiven die met pensioen zijn of bejaard zijn, er niet staan voor jan met de korte achternaam. Ik vind dit dan ook een heel goed initiatief, dat er bovendien heel snel is gekomen. Het is een goed voorbeeld van hoe de spelleiding mooi inspeelt op behoeften die spelers aankaarten.
Hiervoor moeten we ze zeker bedanken!

We kunnen er wel niet omheen dat de duivenshows de eerste weken van het seizoen niet gebruikt worden. De vraag kan gesteld worden of het niet mogelijk is om ze toegankelijk te maken voor alle leeftijdscategorieën. Misschien is het wel goed dat zowel een jong volwassen, volwassen, gepensioneerde als bejaarde start- of gekweekte duif kan meedoen. Het voordeel dat ik daarbij zie is dat de duivenshow telkens gespeeld wordt en het kan ook een oplossing zijn voor de populariteit (deelnemersaantal) van de wedstrijd. Ik heb de indruk dat niet alle melkers er tijdig aan denken om een duif te kweken. Ze missen dan al gauw enkele duivenshows omdat hun gekweekte duif de pensioengerechtigde leeftijd nog niet heeft bereikt.

Natuurlijk brengt dit weer een heel andere tactiek met zich mee en het is aan de spelleiding om over zulke zaken te beslissen. Ze hebben dit in het verleden altijd goed gedaan en ik heb er ook vertrouwen in dat dit in de toekomst zo zal zijn.
Ik heb trouwens nog altijd liever een tijdelijk zinloze wedstrijd op de wedstrijdpagina dan een tijdelijk zinloze duif in mijn duivenhok ;)


Laatst bijgewerkt door Roekert op do feb 13, 2014 2:29 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 

Re: Seizoen
BerichtGeplaatst: di feb 11, 2014 6:27 pm 
Forum Moderator
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: ma jan 20, 2014 1:32 pm
Berichten: 2407
Technisch gezien is het toch mogelijk om een gepensioneerde duif te kopen en dus mee te doen aan de duivenshow, niet?
(vermoed dat niemand dat doet :) )

Ik vind het persoonlijk wel jammer dat je duiven van ouderdom sterven tijdens het seizoen, snap dat het bepaald realisme met zich meedraagt maar wel zonde dat op einde van seizoen alle prijsduiven dood zijn (en dat deze gewoon nog in je overzicht staan)

_________________

Pigeon Panic!



Omhoog
 Profiel  
 

Re: Seizoen
BerichtGeplaatst: wo feb 12, 2014 10:14 am 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: wo feb 08, 2012 9:52 am
Berichten: 410


Omhoog
 Profiel  
 

Re: Seizoen
BerichtGeplaatst: wo feb 12, 2014 1:24 pm 
Forum Moderator
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: ma jan 20, 2014 1:32 pm
Berichten: 2407

_________________

Pigeon Panic!



Omhoog
 Profiel  
 

Re: Seizoen
BerichtGeplaatst: wo feb 12, 2014 2:08 pm 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: vr feb 22, 2013 3:25 pm
Berichten: 55
Roekert ik vindt het ook leuk om mee te doen met de shows. Maar ik vind het zonde dat het niet van het begin kan. Anders staan ze de eerste weken voor niets erbij.

Verder vind ik het een leuk spel.

Gr,
Fred

_________________

Prettig duiven seizoen



Omhoog
 Profiel  
 

Re: Seizoen
BerichtGeplaatst: do feb 13, 2014 2:46 pm 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: wo feb 08, 2012 9:52 am
Berichten: 410


Omhoog
 Profiel  
 

Re: Seizoen
BerichtGeplaatst: za apr 19, 2014 8:21 am 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: za jun 25, 2011 12:01 pm
Berichten: 2542
vandaag(zaterdag) wil ik mijn duifjes inschrijven voor de vluchten
helaas het lukt me niet
hoe is het bij julie ?
ik ben benieuwd

_________________

Pigeon Panic! Moeten we nog meer zeggen?



Omhoog
 Profiel  
 

Re: Seizoen
BerichtGeplaatst: za apr 19, 2014 9:25 am 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: ma okt 31, 2011 2:36 pm
Berichten: 193

_________________

Life is what you make of it!



Omhoog
 Profiel  
 

Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 60 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Alle tijden zijn GMT


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group