Alle tijden zijn GMT




Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 40 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
  Afdrukweergave

Re: Duiven kopen/verkopen.
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo jun 05, 2011 6:17 pm 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: vr apr 22, 2011 4:48 pm
Berichten: 36
je kan de items duur maken , het luizenmiddel duurder maken , verplichte inschrijvingsgeld voor duiven op een vlucht en de geldwinsten op een vlucht minder maken zodat er toch een beetje geld tekort is voor een speler zodat hij toch een duif moet verkopen.


Omhoog
 Profiel  
 

Re: Duiven kopen/verkopen.
BerichtGeplaatst: zo jun 05, 2011 6:29 pm 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: do apr 21, 2011 10:59 am
Berichten: 262
Als het terug een geldspel zou worden, kom je terug in een soort roekoe. Enkel de betere spelers konden zich daar vlotjes redden, de anderen waren vaak in geldnood. De pret was er dan ook snel af.

In pp heb je normaal gezien ook nooit geld, omdat je je geld telkens uitgeeft aan items. Deze zijn momenteel nog niet verkrijgbaar, maar dat komt nog.


Omhoog
 Profiel  
 

Re: Duiven kopen/verkopen.
BerichtGeplaatst: zo jun 05, 2011 7:00 pm 
Forum Moderator
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: ma apr 18, 2011 9:03 pm
Berichten: 1624
Ik kijk er wel naar uit!

_________________



Omhoog
 Profiel  
 

Re: Duiven kopen/verkopen.
BerichtGeplaatst: ma jun 06, 2011 10:02 am 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: ma apr 18, 2011 11:28 am
Berichten: 2444
Als oud Roekoe-speler moet ik zeggen dat de transfermarkt, zoals die daar bestond wel een tof gebeuren was. Er was namelijk altijd wat te beleven op Roekoe, ook al waren er geen vluchtdagen.
Je kon er gedurende drie dagen bieden op een duif, en dan vol spanning wachten om te zien of je ze had, of er nog moest hoger geboden worden.
Dit zou ik een leuke verbetering/aanvulling vinden aan PP, je moet je toch alle dagen aanmelden, en dan even zien of er iets interessant tussen zit, en zo kan je je til versterken met duiven die bij de rest passen of juist niet.


Omhoog
 Profiel  
 

Re: Duiven kopen/verkopen.
BerichtGeplaatst: ma jun 06, 2011 2:21 pm 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: wo mei 11, 2011 11:18 am
Berichten: 35
maar dan moet je het zo maken dat je inschrijvingsgelden etc moet betalen hé ;), anders zullen er nooit goede duiven te koop worden gezet


Omhoog
 Profiel  
 

Re: Duiven kopen/verkopen.
BerichtGeplaatst: ma jun 06, 2011 4:33 pm 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: zo mei 29, 2011 10:51 am
Berichten: 3
Nou, wat ik voor mezelf merk is dat het een leuk spel is waar ik meerdere malen per dag op inlog.. maar na max. 5 minuten ben je klaar met verzorgen voor de dag. Ik wil dus iets (zoals het bieden op duiven in de gaten houden enz.) zodat het een reden heeft dat ik meerdere malen per dag inlog.
Als je dan items gaat verkopen zie ik voor mijn boven genoemde reden nog niet echt een voordeel want daar ben je ook zo weer klaar mee.

Dus ik ben het helemaal met OnsRos eens!


Omhoog
 Profiel  
 

Re: Duiven kopen/verkopen.
BerichtGeplaatst: ma jun 06, 2011 5:20 pm 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: za apr 16, 2011 4:26 pm
Berichten: 752
Narbonneke heeft hier gelijk. Een markt is wel tof en ik zou deze ook graag weer toevoegen. Alleen in de praktijk zullen weinig spelers hun duiven erop plaatsen. Iedereen wil wel kopen, maar niet verkopen. Het geld is namelijk niet zoveel waard als de punten die je met de duiven kan verdienen.

Niet getreurd, we zijn bezig met het uitdenken van een leuk markt systeem. Ook een systeem dat niet door valsspelers misbruikt kan worden. Als we automatisch altijd een duif er beschikbaar opzetten, dan zou deze duif het meest (of zelfs het enige) gekochte artikel worden, dus balans gaat hier een grote puzzel worden. We zijn er iig mee bezig 8-)

_________________

A chain is only as strong as it's weakest Link.



Omhoog
 Profiel  
 

Re: Duiven kopen/verkopen.
BerichtGeplaatst: ma jun 06, 2011 5:23 pm 
Forum Moderator
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: ma apr 18, 2011 9:03 pm
Berichten: 1624
een systeem zoals vb
pigeon panic zelf zet een duif op de markt
Wie er voor een bepaalde tijd het meest op geboden heeft krijgt de duif...
Dat zou wel fijn zijn :p

_________________



Omhoog
 Profiel  
 

Re: Duiven kopen/verkopen.
BerichtGeplaatst: ma jun 06, 2011 5:36 pm 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: do apr 21, 2011 10:59 am
Berichten: 262
Wie loopt er dan met die duif weg ? Degene met het meeste geld en dat is degene die de meeste punten pakt. Zo bekomt hij een extra duif en nog meer punten en geld.

Het zal niet gemakkelijk zijn om een goed systeem uit te werken. Veel systemen zijn erg goed voor de beste spelers.

Vroeger kon je op pp enkel duiven kopen als je er minder had dan het gemiddelde per speler. Dit was best een goed idee. Niet perfect, maar bruikbaar bij het bedenken van een goed systeem.

Een echte transferlijst zoals die er was in roekoe en hattrick lijkt uitgesloten in pp, tenzij heel het spel zou veranderen en dat kan nooit de bedoeling zijn.


Omhoog
 Profiel  
 

Re: Duiven kopen/verkopen.
BerichtGeplaatst: ma jun 06, 2011 5:42 pm 
Forum Moderator
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: ma apr 18, 2011 9:03 pm
Berichten: 1624
Daar heb je een punt..

_________________



Omhoog
 Profiel  
 

Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 40 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group