[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 119: preg_replace_callback(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 119: preg_replace_callback(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 119: preg_replace_callback(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Pigeon Panic forum • Toon onderwerp - actiemomenten

Alle tijden zijn GMT




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 12 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
  Afdrukweergave

actiemomenten
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma maart 02, 2015 11:46 am 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: wo jun 18, 2014 2:35 pm
Berichten: 10
Beste PP-vrienden,

Allereerst wens ik iedereen veel succes (en vooral plezier) met het nieuwe seizoen!
Daarnaast vraag ik mij af of het niet mogelijk is om de actiemomenten wat diverser te maken? Actiemomenten die meer invloed hebben op de stats van uw duiven bijvoorbeeld maar actiemomenten waar je een duif extra krijgt of het ontvangen van een item zijn leuk. Of iets in de trend van: "...als je een stoffen jas hebt, ben je die nu kwijt...", ik zeg maar wat. Te vaak krijgen we 20 punten bij of moeten we 10 euro inleveren. Dat zijn niet echt spannende uitkomsten. Daarom pleit ik voor leukere, grotere en spannendere uitkomsten van het actiemomentgebeuren.


Groeten,
JeroenVDA
Voorzitter Rode Duifels

_________________

Je moet de kat niet bij de duivenmelker zetten



Omhoog
 Profiel  
 

Re: actiemomenten
BerichtGeplaatst: ma maart 02, 2015 2:07 pm 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: wo jun 18, 2014 3:48 pm
Berichten: 901
Ik moet JeroenVDA gelijk geven, ik snap wel dat er niet enorm drastische dingen kunnen gebeuren in het begin van het spel want dan krijgen jullie ook zoizo klachten. Maar 20 punten winnen of verliezen of 10 rijker of armer worden daar is niet echt iets aan. Al moet ik wel zeggen dat er vorig seizoen enkele heel toffe tussen zaten hoor, maar tegen het einde van het seizoen waren die wel al even op precies

Voor de rest geweldig spel hoor

_________________

Gebraden duiven vliegen niemand in de mond



Omhoog
 Profiel  
 

Re: actiemomenten
BerichtGeplaatst: ma maart 02, 2015 8:12 pm 
Site Admin
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: wo nov 17, 2010 6:42 pm
Berichten: 456
20 punten erbij zijn toch 20 punten meer dan je tegenstander. En hoe gek het ook klinkt... zelfs 1 punt kan het verschil zijn tussen een nr.1 en nr.2 :)

Voor de balansering kunnen we niet (op dit moment in ieder geval) hele gekke dingen gaan doen. Het grappige is dat we nooit hadden voorzien dat mensen elkaar de uitkomsten van de actiemomenten gingen vertellen in de club. Maar dat geeft verder niet.

We zullen het in overweging nemen om deze momenten dynamischer te maken. Want het is wel een uniek spelelement in Pigeon Panic. En deels hebben we dit ook al (We hebben bijvoorbeeld een actiemoment die je beloont voor het aantal duivensoorten wat je hebt).

En ik weet ZEKER dat het woord competitievervalsing gaat vallen als we in de laatste weke een actiemoment gaan maken waarme je 10.000 punten kan verdienen of verliezen.

Dus zo makkelijk is het allemaal nog niet ;)

_________________

Pigeon Panic is for everybody



Omhoog
 Profiel  
 

Re: actiemomenten
BerichtGeplaatst: di maart 03, 2015 10:34 am 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: wo feb 08, 2012 9:52 am
Berichten: 410


Omhoog
 Profiel  
 

Re: actiemomenten
BerichtGeplaatst: di maart 03, 2015 4:47 pm 
Forum Moderator
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: ma jan 20, 2014 1:32 pm
Berichten: 2407
Ben het ook eens met roekert, de actiemomenten zijn een leuk dingetje tussendoor maar beïnvloeden niet erg het spel. Wat ik op zich wel positief vind want het zou anders de kloof tussen ervaren mensen en nieuwkomers nog groter maken (want de mensen die al paar seizoen spelen zullen ondertussen wel al de bijwerkingen van de actiemomenten kennen) + op zo'n moment bv. een duif verliezen of een belangrijk spelersartikel is erg zonde voor de spelers die het overkomt.

_________________

Pigeon Panic!



Omhoog
 Profiel  
 

Re: actiemomenten
BerichtGeplaatst: vr maart 13, 2015 10:07 am 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: wo jun 18, 2014 3:48 pm
Berichten: 901
Maar dingen als het actie moment van vandaag, vrijdag de 13de, zijn toch ook heel vreemd?
De tekst dat je erbij krijgt als antwoord komt totaal niet overeen met de verandering bij de stats van de duiven.

_________________

Gebraden duiven vliegen niemand in de mond



Omhoog
 Profiel  
 

Re: actiemomenten
BerichtGeplaatst: za maart 14, 2015 10:27 am 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: za apr 16, 2011 4:26 pm
Berichten: 752
Dit kunnen ook bonussen zijn van achter de komma.
Ik liep onder de ladder door (actiemoment: vrijdag 13e) en kreeg een bonus in kracht. Als dit een bonus is van +0,2 zul je dat in je overzicht niet zien. Tenzij je duif een kracht had van 12,4. Echter word op pigeon panic alles afgerond, dus waar ik zie dat de kracht 12 is, kan hij in werkelijkheid 12,1 zijn. 12,1+0,2 = 12,3 en dus zie ik nog steeds 12 in het overzicht.

_________________

A chain is only as strong as it's weakest Link.



Omhoog
 Profiel  
 

Re: actiemomenten
BerichtGeplaatst: za maart 14, 2015 10:36 am 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: wo feb 08, 2012 9:52 am
Berichten: 410


Omhoog
 Profiel  
 

Re: actiemomenten
BerichtGeplaatst: za maart 14, 2015 12:42 pm 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: wo jun 18, 2014 3:48 pm
Berichten: 901

_________________

Gebraden duiven vliegen niemand in de mond



Omhoog
 Profiel  
 

Re: actiemomenten
BerichtGeplaatst: za maart 14, 2015 12:44 pm 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: wo jun 18, 2014 3:48 pm
Berichten: 901
Er is hier nog een topic "Actiemoment vrijdag de 13de"
en paul zegt daar in dat hij dit actie moment als big ging aanmelden maar is het actie moment nu aangepast ?

_________________

Gebraden duiven vliegen niemand in de mond



Omhoog
 Profiel  
 

Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 12 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group