[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 119: preg_replace_callback(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 119: preg_replace_callback(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 119: preg_replace_callback(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Pigeon Panic forum • Toon onderwerp - De Pigeon Panic Courant

Alle tijden zijn GMT




Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 373 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38  Volgende
  Afdrukweergave

Re: De Pigeon Panic Courant
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo feb 18, 2015 9:39 am 
Forum Moderator
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: vr jun 29, 2012 1:24 pm
Berichten: 2472
top 10:
1) roekert 24471
2) pijlstaart 20745
3) broekoes 19237
4) busker 18894
5) jimmulus 17442
6) tweety 16141
7) mattioza 13712
8) mathiver 13703
9) restaurantrik 13143
10) sims7 11258

Zo eindstand:
1) Roekert 568.163
2) Mathiver 540.053
3) Broekoes 506.629

Nog niemand had boven 500.000 behaald en nu heeft de hele top 3 en pijlstaart de kaap van 500.000 behaald.

Clubeindstand:
1) De mattentaarten 2.925.435
2) Rode Duifels 2.206.421
3) Startersclub 2.030.694

Beste duif:
1) mattioza (groen) 24306
2) mathiver (een) 23963
3) restaurantrik (Wreckingball) 23465

Het beste duifrecord is ook nipt verbroken vorige record was 24092 van OnsRos in het seizoen Kronos.

Iemand die weet hoe die medaille wordt opgestuurd? Krijg je een mail van paul of freddy of moet je zelf je adres via een mail versturen?

_________________

Pigeon Panic! Moeten we nog meer zeggen?



Omhoog
 Profiel  
 

Re: De Pigeon Panic Courant
BerichtGeplaatst: wo feb 18, 2015 9:49 am 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: wo jun 26, 2013 7:30 pm
Berichten: 2959
je krijgt een mailtje, voorheen wel IIG

mooie 2de plaats :)

iedereeen van harte met het behaalde resultaat :D

_________________

het leven is een lolletje, parapluutje parasolletje.....



Omhoog
 Profiel  
 

Re: De Pigeon Panic Courant
BerichtGeplaatst: wo feb 18, 2015 10:00 am 
Forum Moderator
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: vr jun 29, 2012 1:24 pm
Berichten: 2472
Laatste 2 weken was er hier minder activiteit dan anders, zal wel een deel aan mezelf liggen doordat top 10 niet altijd op tijd op forum stond.

Het seizoen is ten einde, er wordt een nieuw topic gemaakt binnen weekje over het nieuwe seizoen maar hier eerst even het seizoen analyseren.

Is je doelstelling dit seizoen bereikt?
Ik ben 2de op spelersranglijst geëindigd en ben daar zeker heel blij mee. Vooraf had ik op een top 5 gehoopt en eventueel op een podiumplaats en dus een medaille. Ook al is mijn doelstelling zeker bereikt, toch heerst er wat teleurstelling als je zolang nr 1 hebt gestaan. Roekert neemt zo'n 40k meer punten in laatste 3 vluchten. Dat had ik nooit voor mogelijk gehouden. Maar toch mooi gedaan roekert en proficiat! Ik denk persoonlijk dat ik een uitzonderlijk seizoen had. Dit door een voorsprong van 50.000 op nr 2 op te bouwen en dit dan gecompenseerd met slechte laatste 6 vluchten waardoor ik die voorsprong nog verlies. Ik weet dat zo'n grote voorsprong me niet meer zal lukken maar hoop het toch te combineren met een beter einde.
Verder wou ik de mattentaarten cup winnen maar is me ook niet gelukt.
Ik kan ook tevreden terug kijken naar mijn 2de beste duif en beste club van het seizoen.

Samengevat: Een heel mooi seizoen met volgens mij een verdiende zilveren medaille!

Wat wil jij nog zien veranderen op de pigeon panic courant?
Ik hoop dat we nog meer activiteit van andere spelers zullen hebben. Zijn meestal vaste namen die terugkeren op het forum.
Verder ben ik van plan om het nieuwe seizoen te starten met een pronostiek. Zo zien we meteen de verwachtingen van iedereen tegenover de concurrenten. Ook zou het mooi als we enkele doelstellingen van mensen kunnen plaatsen.
Mattioza heeft in het midden van het seizoen een analyse gedaan tegenover vorig seizoen, misschien moeten we daar nog iets meer mee doen.

Tips zijn altijd welkom, wat willen jullie nog meer zien of anders zien?

Wat wil je zien veranderen op het spel?
Er was van plan om enkele seizoen geleden iets te doen met clubs, weet niet juist precies maar elke kleine verandering is mooi meegenomen :p
Ik hoop ook dat we met top van de spelersranglijst meer mini tornooien kunnen houden.
Dit seizoen had ik enkel de mattentaarten cup samen met enkele andere spelers uit top 10 (roekert, broekoes, pijlstaart & restaurantrik) aangevuld met enkele andere beginnende spelers.

Nog iemand meer vragen die we kunnen beantwoorden? :p

_________________

Pigeon Panic! Moeten we nog meer zeggen?



Omhoog
 Profiel  
 

Re: De Pigeon Panic Courant
BerichtGeplaatst: wo feb 18, 2015 1:01 pm 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: wo feb 08, 2012 9:52 am
Berichten: 410


Omhoog
 Profiel  
 

Re: De Pigeon Panic Courant
BerichtGeplaatst: wo feb 18, 2015 5:16 pm 
Forum Moderator
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: ma jan 20, 2014 1:32 pm
Berichten: 2407
Proficiat Roekert met de winst!

Ik ben nu voor het 3de seizoen op rij 6de geworden, het zal wel mijn plaats zijn zeker. :P

En ja mathiver en ik hebben nog veel ideeën voor de krant, dus het loont zeker de moeite om te blijven terugkomen naar het forum (ook de komende seizoenen!)

_________________

Pigeon Panic!



Omhoog
 Profiel  
 

Re: De Pigeon Panic Courant
BerichtGeplaatst: wo feb 18, 2015 8:24 pm 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: wo feb 08, 2012 9:52 am
Berichten: 410


Omhoog
 Profiel  
 

Re: De Pigeon Panic Courant
BerichtGeplaatst: wo feb 18, 2015 8:30 pm 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: wo feb 08, 2012 9:52 am
Berichten: 410


Omhoog
 Profiel  
 

Re: De Pigeon Panic Courant
BerichtGeplaatst: do feb 19, 2015 8:27 am 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: wo jun 18, 2014 3:48 pm
Berichten: 901
Appel was in het begin idd heel goed, stond denk ik zelfs even eerst als ik mij niet vergis.
Maar zijn laatste nieuwe duif is al van 5 januari geleden, volgens mij was hij gestopt vandaar dat hij zo ver weg is gezakt

_________________

Gebraden duiven vliegen niemand in de mond



Omhoog
 Profiel  
 

Re: De Pigeon Panic Courant
BerichtGeplaatst: do feb 19, 2015 8:44 am 
Forum Moderator
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: vr jun 29, 2012 1:24 pm
Berichten: 2472
Hij stond idd eerste in het begin met toen een grote voorsprong van 3000 punten wat wel nog veel is in het begin. Laatste paar vluchten was die afwezig.

_________________

Pigeon Panic! Moeten we nog meer zeggen?



Omhoog
 Profiel  
 

Re: De Pigeon Panic Courant
BerichtGeplaatst: vr feb 27, 2015 1:54 pm 
Forum Moderator
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: ma jan 20, 2014 1:32 pm
Berichten: 2407
Morgen gaat het nieuwe seizoen van start, dus ook de krant! :)

_________________

Pigeon Panic!



Omhoog
 Profiel  
 

Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 373 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38  Volgende

Alle tijden zijn GMT


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group