[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 119: preg_replace_callback(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 119: preg_replace_callback(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Pigeon Panic forum • Toon onderwerp - Updates nieuw seizoen

Alle tijden zijn GMT




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 43 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
  Afdrukweergave

Re: Updates nieuw seizoen
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za apr 28, 2012 9:37 am 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: za apr 16, 2011 4:26 pm
Berichten: 752
De kosten van premiumschip zijn zon 5 euro per seizoen. Het levert geen mogelijkheid op om duiven te elimineren (daarvoor is het te sterk en raakt het spel uit balans). Uitdagingen worden nog wel redelijk gedaan, iig bij de andere clubs dan :)

_________________

A chain is only as strong as it's weakest Link.



Omhoog
 Profiel  
 

Re: Updates nieuw seizoen
BerichtGeplaatst: za apr 28, 2012 5:03 pm 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: do apr 21, 2011 5:37 pm
Berichten: 20
[quote=" Het levert geen mogelijkheid op om duiven te elimineren (daarvoor is het te sterk en raakt het spel uit balans)....... [/quote]

Ik bedoel niet als premiumlid, maar in het algemeen, een manier om van overbodige duiven af te raken, zodat je het aantal onder controle kan houden, en toch verder kweken.

_________________

Pigeon Panic! Moeten we nog meer zeggen?



Omhoog
 Profiel  
 

Re: Updates nieuw seizoen
BerichtGeplaatst: za apr 28, 2012 5:24 pm 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: do apr 21, 2011 10:59 am
Berichten: 262
De hokuitbreidingen zullen volgend seizoen (te) goedkoop zijn, waardoor je geen problemen zult hebben met die overtollige duiven.

Ik verwacht volgend seizoen terug erg grote hokken. Dit seizoen zat er een grens op van ongeveer 45 duiven.

_________________



Omhoog
 Profiel  
 

Re: Updates nieuw seizoen
BerichtGeplaatst: za apr 28, 2012 10:57 pm 
Site Admin
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: wo nov 17, 2010 6:42 pm
Berichten: 456

_________________

Pigeon Panic is for everybody



Omhoog
 Profiel  
 

Re: Updates nieuw seizoen
BerichtGeplaatst: ma apr 30, 2012 4:45 am 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: ma apr 18, 2011 8:11 am
Berichten: 87
Voor mij hoeft die hokuitbreiding niet goedkoper,vind dat maar niks die megahokken en dan volproppen. :( Ik wil het wel eens anders zien,iemand die met een klein aantal duiven bovenaan de ranglijst kan staan dus die puntentelling moet veranderen. ;)

_________________

Ik heb in het echt ook soepduiven.



Omhoog
 Profiel  
 

Re: Updates nieuw seizoen
BerichtGeplaatst: ma apr 30, 2012 8:54 am 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: za apr 16, 2011 4:26 pm
Berichten: 752
volle duivenhokken zijn nog geen garantie voor winst natuurlijk ;)

_________________

A chain is only as strong as it's weakest Link.



Omhoog
 Profiel  
 

Re: Updates nieuw seizoen
BerichtGeplaatst: ma apr 30, 2012 9:56 am 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: ma okt 31, 2011 2:36 pm
Berichten: 193

_________________

Life is what you make of it!



Omhoog
 Profiel  
 

Re: Updates nieuw seizoen
BerichtGeplaatst: ma apr 30, 2012 12:06 pm 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: ma apr 18, 2011 11:28 am
Berichten: 2444
Volgens mij sluit die vraag van De Jonho hier perfect bij aan, die kost mag wel wat naar beneden voor de derde en vierde uitbreiding bvb, neem een vaste prijs per uitbreiding.

Maar een manier om je aantal onder controle te houden, en toch met jonge duiven te kunnen verder spelen hebben we niet. Ook als een kweek eens wat tegenvalt, moet je die tot het einde meeslepen, wat hokdrukte en vervuiling meebrengt van duiven die je eigenlijk niet wil op je til. Ik het werkelijke duivenleven sneuvelen er ook een pak die niet aan de verwachtigen beantwoorden. Waarom zou dat hier niet kunnen of mogen ?

_________________

Ons Ros is enig !!



Omhoog
 Profiel  
 

Re: Updates nieuw seizoen
BerichtGeplaatst: ma apr 30, 2012 6:27 pm 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: do apr 21, 2011 10:59 am
Berichten: 262
De prijs voor de hokuitbreidingen mag gerust lager zijn voor de minder goede spelers. Misschien kan de hokuitbreiding om meer dan 45 duiven te houden wel 10.000 of 15.000 euro kosten. Dan is dat enkel weggelegd voor de absolute topspelers in dit spel.

Als alle hokuitbreidingen erg goedkoop zullen zijn, dan krijgen we terug de tactiek die twee seizoenen na elkaar werd toegepast door tortelduif. Daar sta ik zelf niet achter.

De grens van ongeveer 45 duiven is erg mooi, vind ik.

_________________



Omhoog
 Profiel  
 

Re: Updates nieuw seizoen
BerichtGeplaatst: ma apr 30, 2012 6:57 pm 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: do apr 21, 2011 5:37 pm
Berichten: 20
Rond de 45 is inderdaad een mooi aantal, en goed te beheren, maar laat ons zelf bepalen uit wat die 45 bestaan.
De spelers aan de top vliegen met bijna allemaal hun duiven, anders blijf je niet bovenaan staan. Bejaarde duiven die veel gevlogen hebben zijn een deel van hun schoonheid kwijt, en zullen dus op die tentoonstellingen niets of weinig behalen, ze blijven dus ballast op je hok, en nemen plaatsen in waar je jonge duiven kan zetten.
Spelers die toch duiven willen houden voor die tentoonstellingen hebben dan de keuze, minder vliegen en meer punten sprokkelen met de schoonheid.
Je zal dus waarschijnlijk ook meer met de sierduiven moeten spelen dan met de gewone rassen, maar dat is dan een vrije keuze.

_________________

Pigeon Panic! Moeten we nog meer zeggen?



Omhoog
 Profiel  
 

Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 43 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Alle tijden zijn GMT


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group