[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 119: preg_replace_callback(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Pigeon Panic forum • Toon onderwerp - De 2e vlucht

Alle tijden zijn GMT




Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
  Afdrukweergave

Re: De 2e vlucht
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za apr 30, 2011 10:57 am 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: do apr 21, 2011 10:59 am
Berichten: 262
Er zijn al nog duiven verdwaald met een lage coördinatie. Wellicht is dit een belangrijke stat om hun hok terug te vinden.


Omhoog
 Profiel  
 

Re: De 2e vlucht
BerichtGeplaatst: za apr 30, 2011 12:21 pm 
Forum Moderator
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: ma apr 18, 2011 8:59 am
Berichten: 2043
Woonplaats: Hoegaarden
Maar hoe is het dan te verklaren dat 2 duiven van mij 10e en 11e zijn.


Omhoog
 Profiel  
 

Re: De 2e vlucht
BerichtGeplaatst: za apr 30, 2011 2:39 pm 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: do apr 28, 2011 12:55 pm
Berichten: 3
Heb zo het idee dat nogal wat factoren "vast" liggen en er weinig variabelen ziten op dit moment in de resultaten. Ook mijn duiven komen bijna allemaal tegelijk thuis (zoals bij nogal wat mensen als ik de uitslag bekijk)

Misschien iets om aan te werken in de toekomst ?


Omhoog
 Profiel  
 

Re: De 2e vlucht
BerichtGeplaatst: zo mei 01, 2011 6:39 am 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: do apr 21, 2011 10:59 am
Berichten: 262
@Degas,

Wat je schrijft is echter erg normaal, want alle duiven van een speler hebben dezelfde stats. Bij mij lagen de resultaten enorm ver uit elkaar. Op twee verschillende vluchten 1 duif goed vooraan en een andere helemaal achteraan. Dit vind ik dan weer niet normaal, als ze dezelfde stats hebben.

Op het moment dat we items zullen kunnen kopen, zullen de stats flink veranderen van onze duiven. Dan krijgt iedereen toppers en minder goede duiven. Dan kunnen de resultaten van je eigen duiven flink verschillen.


Omhoog
 Profiel  
 

Re: De 2e vlucht
BerichtGeplaatst: zo mei 01, 2011 8:31 am 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: do apr 28, 2011 12:55 pm
Berichten: 3
Narbonneke

Stats zeggen toch niet alles over het verloop van een duivenwedstrijd ? Coordinatie, wil, windrichting, en gewoon even met een ander groepje meetrekken .. een regenbui omzeilen, even stoppen om te drinken ... zo kan ik nog wel een halfuur doorgaan

nu kan je niet alles programmeren ..; weet ik ook .. het lijkt me gewoon leuk dat stats niet alles uitmaken maar dat ook andere factoren mee zullen spelen in het resultaat

Dat dit in deze beta nog niet zo is snap ik ook wel .. 't is gewoon een opmerking


Omhoog
 Profiel  
 

Re: De 2e vlucht
BerichtGeplaatst: zo mei 01, 2011 5:08 pm 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: do apr 21, 2011 10:59 am
Berichten: 262
@Degas,

Stats moeten wel nog steeds erg belangrijk zijn in zo'n spel. Waarom moeten we anders nog trainen, voederen enz. ? Iedereen zal zijn duiven verschillend trainen, waardoor sommige duiven zullen uitblinken op de vitesse, midfond of fondvluchten.

Als de zaken buiten de stats te belangrijk worden moeten we onze duiven zeker niet specifiek gaan trainen.

Dat er wat variatie op zit, ook al zijn de stats hetzelfde vind ik maar normaal. Mocht dit niet het geval zijn, dan zouden elke week dezelfde duiven helemaal vooraan eindigen.


Omhoog
 Profiel  
 

Re: De 2e vlucht
BerichtGeplaatst: ma mei 02, 2011 7:07 am 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: di apr 19, 2011 9:51 am
Berichten: 1
[color=#804080]Hoi,
ik denk dat ik al 2 keer veel geluk heb, sta 3° algemeen maar snap niet veel van de uitslag van de vluchten, ik hoop later meer te vernemen over:

duiven met dezelfde stats en toch groot verschil in uitslag?
wat is het verschil van soort wedstrijden?
mijn duiven evolueren aleemaal hetzelfde?
wat betekent "groep 1,2 ...?

Moet nog veel leren maar algemene uitslag is dan wel een meevaller... :P


Omhoog
 Profiel  
 

Re: De 2e vlucht
BerichtGeplaatst: ma mei 02, 2011 4:05 pm 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: zo mei 01, 2011 5:35 pm
Berichten: 698


Omhoog
 Profiel  
 

Re: De 2e vlucht
BerichtGeplaatst: di mei 03, 2011 6:09 am 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: za apr 16, 2011 4:26 pm
Berichten: 752
Nee alle vluchten kunnen evenveel punten opleveren. In de vorige versie kon je minder punten bij de junior verdienen (speciale vlucht hadden we toen niet), maar we proberen nu eens met gelijke verdiensten op alle vluchten.

_________________

A chain is only as strong as it's weakest Link.



Omhoog
 Profiel  
 

Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group