Alle tijden zijn GMT




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 
  Afdrukweergave

Seioen Gaia afgelopen!
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za dec 31, 2011 9:29 am 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: za apr 16, 2011 4:26 pm
Berichten: 752
Traditiegetrouw ga ik dan even de winnaars feliciteren :D (ik mis nu wel onze oude smiles ;) Paul *hint hint*)

Als eerst een bedankje aan alle spelers! Ikzelf vond het echt een spannend seizoen 8-) Het was iedere keer weer uitkijken naar de vluchtuitslagen :)

Op de eerste plaats, Tortelduif! Wederom een sterk seizoen gespeeld met een schrikbarende hoeveelheid duiven. Halverwege het seizoen zagen we ineens de opmars van Tortelduif komen en het bleek al snel dat hij niet meer te stoppen was! Tortelduif! Gefeliciteerd met de kampioenstitel

Dan wil ik natuurlijk ook DeJonho feliciteren! Zon beetje het hele seizoen in de top3 gestaan en dat is zeker een applausje waard! Super gespeeld! Net als Cubalibre, deze speler pakte in de laatste week nog even de 3de plaats in. Goed gedaan allemaal!

De roekoe vereniging! Wederom de sterkste club op Pigeon Panic die aanzienlijk veel punten heeft behaald in vergelijking met de tweede plaats; de beginnersclub. Maar ook de Kopvleesfretters, een kleine club maar wel met gemiddeld gezien de sterkste spelers erin! Zal het dan toch dat kopvlees zijn? De derde plaats voor West Vloanderen, een club die ook hard en sterk gestreden heeft voor deze plek! Alle clubs proficiat!

De top duiven zagen we vooral in het bezit van pirre67, OnsRos, DeJonho en tommos.

Uiteraard weer kudos voor het voorspellende vermogen van Narbonneke, die de opmars van tortelduif al zag aankomen en de sterke come back die Narbonneke zelf maakte! Verder dank ik Jens en Kevin natuurlijk, voor de leuke forumspelletjes! En uiteraard ook voor uitstekende antwoorden bij vragen van spelers op het forum! Bedankt mannen! Dit seizoen was ik zelf niet zo actief op het spelletjesforum, maar volgende week met de nieuwe updates weten jullie dan waarom :)

Deze week gaan er updates toegevoegd worden en dan gaan we weer los op 7 januari! Tot dan!

_________________

A chain is only as strong as it's weakest Link.



Omhoog
 Profiel  
 

Re: Seioen Gaia afgelopen!
BerichtGeplaatst: za dec 31, 2011 11:51 am 
Forum Moderator
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: ma apr 18, 2011 8:59 am
Berichten: 2043
Woonplaats: Hoegaarden
Degenen die de felicitaties het meest verdienen zijn jullie, Freddy en Paul! Dankzij jullie is het mogelijk om dit geweldig spel te spelen, bedankt! ;)

_________________



Omhoog
 Profiel  
 

Re: Seioen Gaia afgelopen!
BerichtGeplaatst: za dec 31, 2011 4:15 pm 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: vr apr 22, 2011 5:15 pm
Berichten: 2
Bedankt aan iedereen die dit spel mogelijk maken , het word steeds maar beter.
Aan iedereen een gelukkig en gezond 2012
:lol:

_________________

Welkom op mijn pagina )



Omhoog
 Profiel  
 

Re: Seioen Gaia afgelopen!
BerichtGeplaatst: zo jan 01, 2012 6:29 pm 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: ma apr 18, 2011 6:35 pm
Berichten: 11
Dank je Freddy en ik sluit me aan bij het antwoord van Kevin. Jullie hebben een mooi spel gemaakt en het wordt steeds beter en uitgebreider!

_________________



Omhoog
 Profiel  
 

Re: Seioen Gaia afgelopen!
BerichtGeplaatst: zo jan 01, 2012 7:34 pm 
Forum Moderator
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: ma apr 18, 2011 9:03 pm
Berichten: 1624

_________________



Omhoog
 Profiel  
 

Re: Seioen Gaia afgelopen!
BerichtGeplaatst: zo jan 01, 2012 9:30 pm 
Site Admin
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: wo nov 17, 2010 6:42 pm
Berichten: 456
Bedankt iedereen! Ik bedank ook alle spelers. En mijn felicitaties aan de top 3 en OnsRos die net buiten de boot viel.. ik verwacht dat OnsRos volgens seizoen ook weer een sterke speler is.

_________________

Pigeon Panic is for everybody



Omhoog
 Profiel  
 

Re: Seioen Gaia afgelopen!
BerichtGeplaatst: di jan 03, 2012 9:18 am 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: do apr 21, 2011 10:59 am
Berichten: 262
Bedankt Paul en Freddy! Zonder jullie was dit seizoen er nooit geweest. Ik heb er van genoten en hoop het volgend seizoen nog beter te doen.

Ik ben alvast content met mijn nieuwe vereniging "de kopvleesfretters". Op die manier zit ik in dezelfde club als Paul. Ik kijk al uit naar het nieuwe seizoen.

_________________



Omhoog
 Profiel  
 

Re: Seioen Gaia afgelopen!
BerichtGeplaatst: di jan 03, 2012 9:59 pm 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: ma apr 18, 2011 11:28 am
Berichten: 2444
Het was een tof en spannend seizoen, ook van mij felicitaties aan de top 3, jullie verdienden die plaatsen.
Maar vooral wil ik ook Freddy en Paul feliciteren met hun spel, ik hoop dat ze er nog steeds plezier aan beleven, niet alleen om het te spelen, maar ook in het ontwikkelen ervan. Doe zo verder gasten, goe bezig.

_________________

Ons Ros is enig !!



Omhoog
 Profiel  
 

Re: Seioen Gaia afgelopen!
BerichtGeplaatst: do jan 05, 2012 10:11 am 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: ma apr 18, 2011 8:49 am
Berichten: 3
idd gefeliciteerd aan de top 3 zowel bij de melkers als de clubs
dank aan het pigeon team voor de excellente ontwikkelingen

het is opvallend dat een hele hoop kleinere clubs toch redelijk hoog geeindigd zijn in de stand , n bewijs dat je niet noodzakelijk veel leden moet hebben om goed te scoren

Pigeon Black Magic was bijna 3de geeindigd , een drop van 11 naar 8 leden in het midden van het seizoen heeft ons wat puntjes gekost , maar we hebben het WestVloanderen ni makkelijk gemaakt , ze moesten blijven presteren tot het einde .. en dat is goed voor iedereen natuurlijk

laat dit n motivatie zijn voor volgend seizoen, onder het moto "the smaller the faster"

:mrgreen:

_________________

Pigeon Panic! Moeten we nog meer zeggen?



Omhoog
 Profiel  
 

Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group